آیت الله سلیمانی شخصیتی خدمتگزار و مردمی بود

میرزایی گفت: آیت الله سلیمانی شخصیتی خدمتگزار و مردمی بود که خدمات ایشان در سنگرهای مختلف نظام همواره باقی و ساری خواهد بود.

 علی اصغر  میرزایی- فرماندار شهرستان بهشهر- با تسلیت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران ضمن تسلیت شهادت این عالم‌مجاهد به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و بازماندگان، اظهار کرد: در تاریخ پرافتخار نهضت خروشان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) خدمات و مجاهدت‌های ستودنی آن روحانی مردمی همواره چراغ راه در جامعه بوده است.

 

وی افزود: آیت الله سلیمانی به عنوان یک روحانی  روشن ضمیر خدمات ارزنده ای به اسلام و انقلاب ارائه کرده و بویژه  خدمات ایشان در دوران دفاع مقدس و سنگر عبادی سیاسی نماز جمعه و نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان سیستان و بلوچستان، کاشان و نیز مجلس خبرگان رهبری برگ‌های زرینی را بخود اختصاص داده است که هرگز از اذهان محو نخواهد شد.

 

میرزایی گفت: آیت الله سلیمانی عالم مجاهد و روحانی مردمی، خدوم، پرهیزکار و انقلابی بود که درسنگرهای گوناگون به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران در مناطق گوناگون خدمت‌های خالصانه ارائه کرد.

 

فرماندار بهشهر افزود: فقدان این عالم مجاهد که همواره یکی از پایه های محکم در وحدت آفرینی بود، بر جامعه سنگینی خواهد کرد و موجب تالم همگان است.

 

 

کد خبر 1263555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha