آیت الله سلیمانی فعال در عرصه جهاد تبیین بود

حجت الاسلام بابایی گفت: آیت الله سلیمانی عالم مجاهد بود که در دوران حیات اثربخش خود از مبارزان راستین مکتب امام راحل بوده و همچنان در جهاد تبیین و ترویج مسائل اسلامی و دینی خالصانه تلاش کرد.

 حجت الاسلام سید محمد بابایی- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر- با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: عملکرد خالصانه مجاهد نستوه آیت الله سلیمانی در جبهه های مختلف دینی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و ایشان مبلغ راستین اسلام بود.

 

این مسئول دینی و فرهنگی در شرق مازندران افزود: این عالم‌مجاهد در سنگر تبلیغ دین خالصانه و مجاهدانه حضور داشت و خالصانه برای رضای خداوند  تلاش می کرد.

 

حجت الاسلام بابایی یادآور شد: شهادت عالم ربانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان و امام جمعه سابق کاشان موجب تأثر و تألم فراوان شد و روشنگری های این‌مجاهد هیچ گاه از اذهان نخواهد رفت.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: این عالم مجاهد در دوران حیات اثربخش خود از مبارزان راستین مکتب امام راحل بوده و همچنان در جهاد تبیین و ترویج مسائل اسلامی و دینی خالصانه تلاش کرد.

 

وی افزود: اینجانب شهادت مظلومانه این عالم وارسته، استاد حوزه و دانشگاه را به محضر امام عصر (عج‌)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، جامعه روحانیت، مردم ولایتمدار استان مازندران، سیستان و بلوچستان و خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه قادر متعال برای آن مرحوم مغفور و شهید سعید و عزیز، رحمت واسعه و حشر با اولیای الهی و علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل ر ا مسئلت دارم.

کد خبر 1263562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha