جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان ظرفیتی برای ترویج سیره رضوی است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در نقاط مختلف جنوب کرمان همچون محلات کم برخوردار و مدارس اجرا شود تا هنرمندان بتوانند با هنرنمایی موجب ترویج سیره رضوی شوند و عطر رضوی منطقه ما را معطر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۷ اردیبهشت ماه) نشست هم اندیشی عوامل اجرایی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان با حضور مدیرکل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، گفت: قاطبه هنرمندان، انسان هایی مومن، متدین و انقلابی هستند و همچون سایر مردم توجه ویژه ای به ارزش های اسلامی داشته و ارادت خاص به امام رضا (ع) دارند.
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: هنرمندان در جشنواره شعر رضوی و دیگر جشنواره‌های رضوی اشعار عاشقانه و آثار فاخری دیگری از خود به یادگار گذاشتند و امروز بیش از گذشته نیاز به تولید آثار فاخر هنری در این عرصه داریم.
وی با بیان این مطلب که آثار هنری فاخر جایگزین ندارد، خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در نقاط مختلف جنوب کرمان همچون محلات کم برخوردار و مدارس اجرا شود تا هنرمندان بتوانند با هنرنمایی موجب ترویج سیره رضوی شوند و عطر رضوی منطقه ما را معطر کند.
حجت الاسلام تارم عنوان کرد: امیدواریم برگزاری این جشنواره در آینده نیز تداوم داشته باشد و مردم جنوب کرمان بتوانند از برکات نام، یاد و ذکر امام رضا (ع) بهره مند شوند.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: جنوب کرمان هنرمندان توانمندی در زمینه های عرصه های مختلف شعر، تئاتر، نقاشی و غیره دارد و هنرمندان مطرحی در سطح کشور دارد و شهرستان جیرفت با تمام ظرفیت پای کار خواهد آمد تا جشنواره ای در شأن امام رضا (ع) برگزار شود.

کد خبر 1263570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha