ضرورت برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال و رفع دغدغه بیکاری

آیت‌الله رئیسی، با بیان اينکه باید برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال و رفع دغدغه بیکاری صورت گیرد گفت: ما با کمک ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد کوچکترین کُندی در حرکت کشور در جهت استقلال و پیشرفت اقتصادی، تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز (پنجشنبه ۷ اردیبهشت) در دیدار عمومی با مردم شهیدپرور اندیمشک که در مصلای این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ما در جهت خنثی کردن و رفع تحریم‌ها حرکت می‌کنیم.

 

رئیس جمهور، افزود: ما با کمک ملت به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد کوچکترین کُندی در حرکت کشور در جهت استقلال و پیشرفت اقتصادی، تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

 

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات اذعان کرد: مشکلاتی وجود دارد اما رفع این مشکلات را دستان توانای مردم و جوانان کشور خودمان می‌دانیم و رفع آنها را در دست بیگانگان دنبال نخواهیم کرد.

 

آیت‌الله رئیسی، با اشاره به گزارشات داده شده در زمینه راه‌اندازی واحدهای صنعتی، احیای طرح‌های راکد و ایجاد اشتغال تصریح کرد: این میزان کافی نیست چرا که ظرفیت و استعداد استان خوزستان بسیار بالا است‌.

 

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال و رفع دغدغه بیکاری صورت گیرد عنوان کرد: پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌کاره استان خوزستان جزو اولویت‌های دولت به شمار می‌روند.

 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بخشی از کار کارخانه سیمان اندیمشک انجام شده است بیان کرد: مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر اقدام به تکمیل این پروژه کنند تا شاهد تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان اراضی مناسبی برای احداث مسکن وجود دارد که باید واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر 1263588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha