کانون پرورش فکری یکی از حوزه های مهم برای تغییر روش های تربیتی است

به گفته رفیعی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از حوزه های مهم برای تغییر روش های تربیتی است و رهبری در سال ۷۷ در دیدار با کارکنان کانون پرورش فکری و و مربیان به اهمیت تربیت کودکان و نوجوانان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان عصرامروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اظهار کرد: جنگ شناختی توطئه دشمن در عصر حاضر است و از تمام توان خود در این جنگ استفاده می کند. 

 


وی با اشاره به اینکه جنگ شناختی از طریق تغییر در اذهان و رفتار است، ادامه داد: فرهنگ مقوله مهمی است و مقام معظم رهبری در این خصوص فرامین متعددی داشته اند و در سنوات اخیر اقدامات خوبی در این زمینه شده است. 

 


رفیعی با یادآوری اینکه مسائل اخیر در کشور مشخص کرد نوجوانان و جوانان در سمت دیگری حرکت می کردند، اظهار کرد: این مسائل نشان داد که کم کاری هایی وجود دارد و لازم است نقاط تمرکز را باز تعریف کنیم. 

 


به گفته وی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از حوزه های مهم برای تغییر روش های تربیتی است و رهبری در سال ۷۷ در دیدار با کارکنان کانون پرورش فکری و و مربیان به اهمیت تربیت کودک و نوجوان اشاره کردند. 

 


وی با بیان اینکه لازم است باور ایمانی فرزندان خود را نسبت به توانمندی ها، ظرفیت های کشور و نسبت به دین مقدس اسلام تقویت کنیم، افزود: جلوه های عرق ملی و وطن دوستی باید در گروه ها تقویت کرد. 

 


در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های شیرین دارایی مدیر اسبق کانون، حجت الاسلام علیرضا عیسی خانی به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان استان زنجان منصوب شد.

کد خبر 1263621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha