علی بحرینی به عنوان معاون مرکز موسسه مرکز جنوب انتخاب شد

شورای نمایندگان موسسه مرکز جنوب (South Centre) علی بحرینی سفیر ایران در سازمان های بین المللی در ژنو را به عنوان معاون مرکز در بیست و سومین نشست خود در ژنو انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایندگی دائم ایران در ژنو در توییتی با اعلام اینکه شورای نمایندگان موسسه مرکز جنوب (South Centre) علی بحرینی سفیر ایران در سازمان های بین المللی در ژنو را به عنوان معاون مرکز در بیست و سومین نشست خود در ژنو انتخاب کرد، نوشت: ایران در حمایت از موسسه مرکز جنوب، نقش مهمی در حمایت از «جنوب جهانی» برای مشارکت در دیپلماسی چندجانبه داشته است.

در ادامه این توییت آمده است: ایران به‌ عنوان یکی از اعضای مؤسس، اهمیت زیادی برای مرکز جنوب قائل است. این مرکز، از بدو تأسیس، به‌ عنوان یک اندیشکده تحقیقاتی سیاست های بین‌ دولتی که به اهداف توسعه اختصاص یافته اند را مورد هدف قرار داده و نشان داده است که منبع قابل اعتماد، مشخص و تخصصی برای کشورهای در حال توسعه است.

 South Centre یا موسسه مرکز جنوب، سازمان بین دولتی متشکل از کشورهای در حال توسعه است که از اهدافش کمک به کشورهای جهان سوم برای از بین بردن گرسنگی و سوء تغذیه، کاهش فقر، تغییرات آب و هوا و رسیدن به توسعه پایدار روستایی تحت همکاری South-South cooperation است.

کد خبر 1263637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha