تقویت وحدت بین شیعه و سنی مهمترین راهبرد آیت الله سلیمانی بود

حجت الاسلام جباری گفت: افزایش وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت مهمترین راهبرد آیت الله سلیمانی بود و به حق در این بخش خدمات شایانی ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری- امام جمعه شهرستان بهشهر- در پی شهادت مظلومانه آیت الله سلیمانی (ره) با تسلیت فقدان این عالم‌مجاهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: آیت الله سلیمانی مبلغ راستین اسلام و انقلاب بود  لحظه ای از خط ولایت و انقلاب و اسلام جدا نبودند.


وی افزود: خدمات مختلف این عالم مجاهد در طول زندگی با برکت شان به مردم، سخنان و تبیین های روشنگرانه شان همواره برای ما به یادگار خواهد ماند.


حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت: افزایش وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت مهمترین راهبرد آیت الله سلیمانی بود و به حق در این بخش خدمات شایانی ارائه کردند.


امام جمعه بهشهر افزود: آیت الله سلیمانی(ره) عالم وارسته ، مجاهد خستگی ناپذیر ، خطیب توانا و شهیر شهیدی بود که مظلومانه به شهادت رسید.


وی خاطرنشان کرد: خدمات آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی (ره) به عنوان نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بابلسر، زاهدان و کاشان خدماتی ماندگار است که اگر چه فقدان شان موجب تألم خاطر و تأثر فراوان شد، اما آثار به جامانده از ایشان همواره منشا خیر خواهد بود.


امام جمعه بهشهر یادآور شد: بدون شک زحمات این عالم مجاهد خستگی ناپذیر در سنگر امامت جمعه و جهاد تبیین و خدمات مخلصانه  ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره جاری و ساری خواهد بود.


وی یادآور شد: تبلیغ مکتب نورانی اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) و نقش سازنده این شهید مظلوم در جایگاه ویژه  نماینده  مقام عظمای ولایت در سیستان و بلوچستان و اتحاد بین اهل تسنن و تشیع، به حق قابل تقدیر است و در پیشگاه خداوند متعال محفوظ و  مأجور خواهد بود.

کد خبر 1263653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha