مسئولان با برنامه ریزی و کنترل گرانی ها باعث  امیدواری مردم به نظام شوند

حجت الاسلام لیوانی گفت: تولیدکنندگان خودرو و مواد غذایی و مورد نیاز مردم به فکر مردم باشند و برنامه ریزی درستی داشته باشند تا در آینده شاهد کنترل گرانی ها و پایین آمدن بخشی از قیمت ها باشیم تا مردم نسبت به نظام امیدوارتر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدقاسم لیوانی ظهر امروز (جمعه 8 اردیبهشت) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به 11 اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر و تبریک این روز به کارگران، گفت: کار و تلاش در هر جامعه ای که باشد آن جامعه رشد می کند اما اگر تنبلی و بیکاری حاکم باشد آن جامعه رشد نخواهد کرد.

 

امام جمعه موقت گرگان افزود: در جنگ جهانی دوم آلمان بسیار شکست خورد و همه چیزش از بین رفت اما با کار و تلاش بسیار دوباره اقتصاد خود را به دست آورد و بسیاری از وسایل نقلیه با کیفیت و سایر صنایع از این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: کشور چین نیز با جمعیت زیاد در حال قبضه کردن دنیاست و کشور هندوستان هم به جایگاه بالایی دست یافته است.

 

حجت الاسلام لیوانی با بیان اینکه اگر مملکتی می خواهد روی خوشبختی و سعادت را ببیند باید کار و تلاش کند، گفت: ما باید قدردان کارگران باشیم، کارگران تمام تلاش شان را انجام می دهند تا کشاورزی و صنعت ایران بچرخد.

 

وی با اشاره به 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، افزود: با شهادت این استاد بزرگ، جامعه علمی و اسلامی از چنین شخصیت بزرگی محروم شد.

 

امام جمعه موقت گرگان به شهادت آیت الله سلیمانی در هفته گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: ایشان یک روحانی بزرگی بودند که سال ها در حوزه علمیه درس خواندند و به یک مقام علمی بالا رسیده بودند که به خاطر جهل یک فرد به شهادت رسیدند.

 

وی گفت: با شهادت ایشان مردم از خدماتش محروم شدند و شخصیت بزرگی از دنیای اسلام حذف شد.

 

حجت الاسلام لیوانی با اشاره به گرانی های روز افزون، خطاب به مسئولان افزود: چرا باید قیمت ها روز به روز افزایش یابد، به فکر مردم باشید.

 

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: مسئولان نظام در این زمینه تلاش و برنامه ریزی بهتری داشته باشند تا نگرانی های مردم کمتر شود.

 

وی گفت: این مسائل به پای یک دولت نوشته نمی شود بلکه به پای جمهوری اسلامی نوشته می شود، می گویند جمهوری اسلامی ناکارآمد است، مردم نسبت به جمهوری اسلامی ناامید می شوند و اعتمادشان را از دست می دهند و می گویند این نظام قادر نیست تا مشکلات مردم را حل کند.

 

حجت الاسلام لیوانی افزود: تولیدکنندگان خودرو و مواد غذایی و مورد نیاز مردم به فکر مردم باشند و برنامه ریزی درستی داشته باشند تا در آینده شاهد کنترل گرانی ها و پایین آمدن بخشی از قیمت ها باشیم تا مردم نسبت به نظام امیدوارتر شوند.

 

 

کد خبر 1263677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha