تقویت کار و کارگر پیشرفت تولید و رشد اقتصادی را در پی دارد

حجت الاسلام نکونام با اشاره به شعار سال و لزوم بهره مندی از همه عوامل برای تحقق آن، گفت: کار و کارگری ریشه اصلی تولید است که کشور می تواند با تقویت آن به پیشرفت های اقتصادی برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۸ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به روز کار و کارگر در ۱۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: اسلام برای کار و کارگر اهمیت بسیار زیادی قائل شده و ائمه اطهار و اولیای الهی بیکاری را امری مذموم شمرده آمد لذا باید به مشکلات قشر کارگر رسیدگی شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار سال و لزوم بهره مندی از همه عوامل برای تحقق آن، افزود: کار و کارگری ریشه اصلی تولید است که کشور می تواند با تقویت آن به پیشرفت های اقتصادی برسد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت دکتر مطهری و روز معلم، اظهار کرد: معلمان به عنوان تربیت کنندگان نسل جوان نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند و شهید مطهری الگویی کامل برای ایشان است.

 

حجت‌ الاسلام نکونام بر توجه به داشتن تخصص و تجربه در انتصاب مدیران تاکید و تصریح کرد: انتصاب افراد بر اساس رابطه و بدون داشتن تخصص خسارات بسیاری را به بار می آورد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان رشد داشته باشند، خاطرنشان کرد: این مهم یکی از مولفه‌های سفر دور دوم ایشان به استان است تا منابع و اعتبارات بیشتری را برای استان تصویب کنند.

 

کد خبر 1263703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha