مربیان عقیدتی سیاسی، افسران بصیرت افزایی در جهاد تبیین هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت: مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، افسران بصیرت افزایی در جهاد تبیین هستند.

حجت الاسلام سید حبیب سجادی -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری  و تبریک هفته عقیدتی سیاسی اظهارکرد: عقیدتی سیاسی یک رکن اساسی در پشتوانه فکری مجموعه سپاه و بسیج  است.

 

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جلوگیری از انحرافات فکری، عقیدتی، سیاسی و بصیرتی است.

 

حجت الاسلام سجادی از مربیان عقیدتی سیاسی به عنوان افسران خط مقدم  بصیرت افزایی در جهاد تبیین که امروز به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی یک فریضه قطعی فوری است، یاد کرد و افزود: مربیان عقیدتی سیاسی رسالت مهم و خطیری بر دوش دارند و در راستای انجام ماموریت محوله خود باید این استاد و فیلسوف را الگو و اسوه خود قرار دهند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شیروان عنوان کرد: در این هفته بناست که با استفاده از آثار شهید مطهری، بنیه‌های عقیدتی سپاه و بسیج تقویت شود.

 

حجت الاسلام سجادی بیان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان توسط پاسداران و بسیجیان، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدای روحانی و معلم، دیدار و سرکشی از وابستگان سپاه ناحیه، برگزاری مراسم  گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در امامزاده نقی الهادی شیروان با حضور آحاد بسیجیان و پاسداران و عموم مردم، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب آزادی معنوی شهید مطهری، برگزاری مسابقه نقاشی خطاطی و رنگ آمیزی با موضوع شهید مطهری، برگزاری نشست های بصیرتی جهاد تبیین در سطح پایگاه  های مقاومت بسیج و غیره از جمله برنامه‌های این هفته است.

 

 

 

کد خبر 1263753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha