لزوم توجه آموزش و پرورش به جهاد تبیین

آیت الله عبادی با بیان اینکه دست استعمار از نوع بشر کوتاه شود، گفت: آموزش و پرورش مهم ترین سازمان فراگیری است که در بهترین سنین عمر مس تواند روی اندیشه ها کار مثبتی کند و تبیین را انجام دهد و نسل های آینده را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۹ اردیبهشت) در دیدار با اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلمان شمع هایی هستند که می سوزند تا راه جامعه را روشن کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به عبارت «مُصِیبَهٍ مَا أَعْظَمَهَا وَ أَعْظَمَ رَزِیَّتَهَا فِی الْإِسْلَامِ وَ فِی جَمِیعِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْض‌» گفت: بخشی از این عبارت، مفهوم ما است و بخش دوم این را به دوش دارد که قبل و بعد از شهادت امام حسین(ع) چه رخ داده است.

 

وی ادامه داد: آن غفلت محضی که بر اساس هواهای نفسانی در سال ۶۱ هجری قمری پیش آمد و دستگاه انسان ساز مکتب فرهنگ دین خدا به دست جانیان روزگار افتاد، محصولات تولیدی زمین و آسمان آسیب دید تا جایی که پیداکردن یک انسان واقعی کاری مشکل شده بود.

 

آیت الله عبادی در ادامه عنوان کرد: از ۴۰۰ سال قبل به خاطر ضعف حکومت های فاسد که بتوانند از بشر، انسان و فرهنگ دفاع کنند استعمار جهانی پیش آمد، همینی که اکنون می بینید و با مهارت ۴۰۰ سال است که آدم کشی، تحریف، دروغ و فساد و تخریب و آوارگی را بر بشریت تحمیل کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استعمارگران جهانی ۴۰۰ سال است که فساد افکار و اندیشه ها را سر لوحه کار خود دارد، افزود: رژیم منحوس پهلوی مستقیما دست استعمار را به روی مردم باز کرد و به صورت نیابتی و وکالتی و غیره همه خواسته های آنان را پیاده کردند.

 

وی ادامه داد: کار اروپای وحشی، دزدی و سلطه و درگیری و قتل و صدور مهمات به جهان است و هیچ جای دنیا را آرام نگذاشته اند و پیداشدن قبرهای دسته جمعی دانش آموزان در اروپا را می بینید.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه استعمار برای نفوذ به دو طیف خائن و احمق نیاز دارد، افزود: در این راستا هر جا آدم فهمیده و شایسته ای وجود دارد را برکنار می کنند و انسان های بی فرهنگ را بر مردم مسلط می سازند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید داشت: تا زمانی که دست استعمار قطع نشود بدانید که هر چه تولید کنید فاسد است و متاسفانه اروپای ادکلن زده ۲۵۰ هزار نفر از بهترین ها را به هر صورتی ترور کرده است.

 

وی با بیان اینکه اروپای وحشی اجازه نمی دهد کشوری مستقل باشد، ادامه داد: این موضوع تنها منحصر به کشورهای مسلمان نیست البته چون می دانند اسلام، قدرت دارد حساسیتشان بیشتر روی اسلام ناب است. 

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای خدمت به نوع بشر است، افزود: جرم رجایی ها و مطهری ها چه بود که ترور شدند و این موضوعات را باید اروپایی ها جواب دهند و به هر حال دوران آنان سر آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی توانست اروپای وحشی را زمین گیر کند و امروز کوچ و رفتن آن ها با رسوایی قابل مشاهده است و تا اروپای وحشی وجود دارد هیچ جای دنیا امنیت پیدا نمی کند.

 

وی با بیان اینکه سرلوحه کار شما این باشد که دست استعمار از نوع بشر کوتاه شود، گفت: آموزش و پرورش مهم ترین سازمان فراگیری است که در بهترین سنین عمر مس تواند روی اندیشه ها کار مثبتی کند و تبیین را انجام دهد و نسل های آینده را تضمین کند و امیدواریم در این وظیفه برای تغییر در سطح جهانی کوتاهی نشود.

 

 

 

کد خبر 1263796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha