پاسداشت شهدا عاملی برای بازگویی تاریخ فداکاری و قهرمانی  برای آیندگان است

نظری با اشاره به همکاری ارتش با سازمان زیباسازی شهرداری تهران در معرفی شهدا گفت: پاسداشت شهدا عاملی برای بازگویی تاریخ فداکاری و قهرمانی برای آیندگان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مراسم رونمایی از تندیس شهدای دفاع مقدس در ستاد فرماندهی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: همیشه از اسطوره ها و قهرمانان در جامعه به نیکویی یاد می شود و یاد و خاطره آنها را زنده نگاه می دارند.

 

 

نظری افزود: خدا رو شکر در جامعه ایرانی قهرمانان مختلف در عرصه های گوناگون بسیار هستند اما به لحاظ آنکه این اسطوره ها و قهرمانان به فراموشی سپرده نشوند، فعالیت ها و یادبودهایی را برای آنها برگزار می کنیم. برنامه امروز نیز با هدف ایجاد هشت سردیس ماندگاران و یادگاران ارتش جمهوری اسلامی به همت ارتش و سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شده است.

 

 

وی گفت: پاسداشت قهرمانان و اسطوره ها برای جامعه سازنده است و قطعا موضوع صرفا شهادت نیست و شهادت در جامعه تعریف شده است. پاس داشتن قهرمانی ها، شجاعت ها و فداکاری ها برای جامعه وظیفه ما است تا الگویی برای آیندگان باشند و تاریخ را در آینده بیان کنند.

کد خبر 1263837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha