نخستین پایگاه اینترنتی تخصصی «بقیع الغرقد» به روز رسانی شد

آستان مقدس حضرت عباس(ع) امروز نخستین پایگاه اینترنتی تخصصی «بقیع الغرقد» را به مناسبت سالگرد تخریب قبرستان بقیع به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، امروز مصادف با دوازدهمین سالروز راه اندازی نخستین پایگاه اینترنتی تخصصی «بقیع الغرقد» است.

 

این پایگاه تخصصی توسط شعبه فناوری شبکه‌ها و اطلاعات وابسته به بخش رسانه آستان مقدس عباسی(ع) راه اندازی شده است.

 

این پایگاه  یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های شبکه جهانی الکفیل(پایگاه رسمی آستان مقدس عباسی) به شمار می آید تا در انتقال وقایع و بررسی فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع(ع) سهیم باشد. آغاز کار این پایگاه سال 1432 هجری همزمان با هشتاد و هشتمین سالروز تخریب قبرستان بفیع بود.

 

کادر فنی در این شعبه این پایگاه را از نظر برنامه نویسی، طراحی و سایر موارد فنی و زیبایی به روز رسانی کرده است.

 

این پایگاه به طور رسمی در حرم اباالفضل العباس (ع) با حضور سید احمد صافی، متولی شرعی آستان مقدس حضرت عباس(ع) و نمایندگان دفاتر مراجع دینی در نجف اشرف، نمایندگان عتبات مقدس و تعدادی از شخصیت های مذهبی، فرهنگی، دانشگاهی و رسانه ای افتتاح شد.

 

این پایگاه برای روشن کردن فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع و آنچه بر آنها اتفاق افتاده و می‌افتد، به کمک آستان مقدس عباسی آمده است تا به همه از هر کجای دنیا اجازه دهد این مکان مقدس را ببینند.

 

علاقه مندان برای مشاهده این وب سایت که به روز رسانی شده است، می توانند به آدرس https://albaqee.alkafeel.net/ مراجعه کنند.

کد خبر 1263864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha