ضرورت تبیین اندیشه های شهید مطهری درجامعه

حجت الاسلام حسینی،گفت:تبیین اندیشه های شهید مطهری در جامعه بسیار ضرورت دارد و این برنامه ها باید بیشترمورد توجه قرار بگیرند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی در سپاه و بسیج در شهرستان سرپل ذهاب، گفت: بعد از شهادت شهیدمطهری هرسال از ۶ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه، هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام‌گذاری شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب،افزود: رشد و تعالی روح و جان پاسداران و بسیجیان بر مبنای درس‌های حکمت‌آموز شهید مطهری از پایه‌های مبانی فکری و عقیدتی بوده که با برگزاری دوره‌های تربیتی و عقیدتی و کلاس‌های مستمر این موضوع در سپاه اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به وظیفه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ،خاطر نشان کرد: یکی از وظایف کلیدی و اصلی مجموعه مذکور این است که اسلام ناب محمدی را به جوانان، پاسداران و سربازان به نحو احسن معرفی کرده تا این افراد خود بتوانند تشخیص دهنده تفکرات التقاطی در جامعه باشند.


حجت الاسلام حسینی ، تصریح کرد: دیدار کارکنان پایور و بسیج سپاه ناحیه با امام جمعه سرپل‌ذهاب، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان،تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا، تجلیل از کارکنان فعال در حوزه عقیدتی سیاسی ،برگزاری مسابقه کتاب خوانی (صعود چهل ساله) حجت الاسلام و المسلمین حسن راجی برای پایوران ، برگزاری برنامه کوهنوردی در بازی دراز ،برگزاری نشست های عقیدتی و بصیرتی در سطح حوزه، پایگاه های مقاومت و مدارس شهرستان، سخنرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل‌ذهاب قبل از خطبه های نماز جمعه از شاخص ترین برنامه های این هفته است.

 

 

کد خبر 1263878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha