ضرورت عمل آگاهانه و هوشمندانه برای ارتقای سلامت معنوی در جامعه

حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت برنامه ریزی و مدیریت جهادی برای ارتقای سلامت معنوی در جامعه و نقش آفرینی مدیران تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید آگاهانه و هوشمندانه عمل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(10 اردیبهشت)، در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در رابطه با اجرای برنامه های فرهنگی و کارگاه های آموزشی ویژه ائمه جماعت اظهارداشت: بسترسازی و تمهید مقدمات لازم برای انجام فرایض دینی بخصوص نماز در سطح جامعه از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: آموزش خانواده ها در ترغیب فرزندان به انجام فریضه نماز و اقامه به صورت نماز جماعت باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و دستورالعمل اجرایی شوراهای اقامه نماز که مشتمل بر ماموریت های فرهنگی و آموزشی دستگاه های استانی در زمینه اقامه نماز است و به همین منظور تبیین دوره های تخصصی برای مدیران کل و کارکنان و ائمه جماعات، محور برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در همه سطوح اعم از دستگاه‌های اجرایی مرکز و واحدهای استانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی درسطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام چراغی  با بیان اینکه مدیران ابتدا باید عمل‌ کننده و حاضر در صف نماز باشند تا به همکاران نیز تسری یابد، گفت:  مسئولیت پذیری، مسئولیت گرایی، وجدان کاری، بهره وری بالا در کار و… زمانی اتفاق می‌افتد که نسبت به سلامت معنوی هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.

 

کد خبر 1263963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha