دشمن ایران اسلامی از حجاب و چادر زن مسلمان می ترسد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادلائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمن ایران اسلامی از حجاب و چادر زن مسلمان می ترسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام علی نوروزی روز یک‌شنبه (10 اردیبهشت) در همایش روز عقیدتی سیاسی سپاه در بجنورد بیان کرد: دشمن، چادر زن مسلمان را نشانه هویت دینی و اسلامی ما می داند و تلاش می کند تا چادر را از ما بگیرد و در اتاق های فکر خود به این نتجیه رسیده اند که عامل موفقیت جبهه اسلام و حق علیه باطل، همین چادر است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادلائمه(ع) خراسان شمالی گفت: زنان با حجاب و انقلابی بودند که در هشت سال دفاع مقدس شوهران و پسران خود را به جبهه ها فرستادند تا اسلام و دین تنها نماند، همین زنان با عفیف بودند که سختی نبود مرد را تحمل کردند تا پیروز شدیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در عرصه های اجتماعی نیز فرزندان زنان عفیف هستند که جلوی تحرکات را می گیرند نه زنانی که دل در گرو غرب دارند.

 

وی افزود: زنان پاکدامن، شیرانی را تربیت خواهند کرد که در مقابل دشمنان همچون شیر ایستادگی می کنند نه مادر سرتا پا غربی! 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادلائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی برای کم رنگ شدن هویت چادر در کشور تلاش می کنند، گفت: آنان می خواهند با گام های تدریجی ارزش ها را حذف کنند اما نمی دانند که زنان و دختران ایران اسلامی گول آنان را نخواهند خورد.

 

حجت الاسلام نوروزی همچنین گفت: استکبار جهانی از نام و هویت علما، بزرگان دینی، اندیشمندان و فیلسوفان ایران اسلامی وحشت دارند و با شخصیت و تفکر آنان مخالفت می کنند و حتی از روحانیون نیز می ترسند.

 

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد مطهری گفت: روز شهادت این فیلسوف را روز معلم و روز عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده اند که هر دو از معنویت برخوردار است.

 

 

کد خبر 1263973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha