نگرانی رژیم صهیونیستی از  سفر رئیسی به سوریه

رسانه های اسرائیلی از سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به سوریه صحبت می کنند و می گویند که رژیم صهیونیستی نگران این سفر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند: سفر آتی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به سوریه «بسیار استثنایی» است و اسرائیل را نگران می کند، به ویژه که این اولین سفر از سال 2011، یعنی از آغاز درگیری در سوریه است.

 

شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رئیسی همانطور که به نظر می رسد روز چهارشنبه وارد سوریه می شود و در یک سفر دو روزه با بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور دیدارهایی خواهد داشت و در شرایطی خارج از پروتکل، او بازدید میدانی نیز خواهد داشت.

 

این شبکه افزود: ایران می‌ خواهد محور ایران - حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی را متحد کند و این باعث می ‌شود برنامه ‌ای جدید در مورد سیاست خاورمیانه انجام دهد.

 

این شبکه همچنین به سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران به بیروت و دیدار وی با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و دیدار با زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی و همچنین هماهنگی مواضع علیه «اسرائیل» اشاره کرد.

 

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با نگرانی سفر وزیر امور خارجه ایران به لبنان و مواضع وی را دنبال کرد برخی محافل صهیونیستی این سفر را در چارچوب تحولات استراتژیک در منطقه توصیف کردند و به ویژه اینکه این سفر با ناآرامی ها در اسرائیل همزمان شد.

 

وزیر امور خارجه ایران در این سفر با بیان اینکه روابط تهران و دمشق بسیار عالی، عمیق و راهبردی است، از تقویت روابط سوریه، جهان عرب و کشورهای منطقه استقبال کرد.

 

امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه بشار اسد، دولت، ارتش و مردم سوریه در مقابل جنگ تروریستی ایستادند و در نهایت پیروز شدند، تاکید کرد: مستشاران نظامی جمهوری اسلامی به سوریه در مقابله با جنگ تروریستی علیه آن کمک کردند.

کد خبر 1263977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha