مدارس با رویکرد ارشادی و تبیینی به موضوع حجاب و عفاف ورود کرده است

اسماعیلی با اشاره به بیانیه ۱۶ ماده عفاف و حجاب وزارت آموزش‌ وپرورش گفت: اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان نیز به‌صورت ارشادی، تبیینی به مسئله عفاف‌وحجاب ورود کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان،علی اسماعیلی،مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: ما معلمان به دنبال تقدیر و تشکر از خودمان نیستیم ولی لازم است تا دستگاه های دیگر در زمینه تکریم معلمان ورود کنند.

 


وی در ادامه با یادآوری اینکه در لیست ذم اموال آموزش و پرورش هیچ ملک وقفی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هدف از مولدسازی ورود سرمایه های راکد به چرخه تولید ثروت و اجرای طرح های نیمه تمام است. 

 


اسماعیلی با بیان اینکه نوع تعامل دانش آموزان با معلمان در دهه‌های اخیر تغییر کرده است، گفت: خصوصیات نسل جدید و تنوع منابع اثرگذار بر دانش آموزان علت اصلی این تغییر رفتار است. 

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت حقوق فرهنگیان در اسفند سال گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: معلمان به جهت اینکه منشا فرهیختگی هستند با این موضوع به متانت برخورد کردند. 

 


اسماعیلی به اجرای طرح رتبه بندی اشاره کرد و افزود: در مسیر اجرای این طرح که پس از  سال ها شکل اجرایی به خود گرفت، معلمان در مسیر رشدو ارتقا قرار می گیرند. 

 


به گفته اسماعیلی، در این طرح، ۶۵ هزار حکم برای معلمان صادر شد و به طور میانگین درصد افراد شامل رتبه های مطلوب در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در این مجموعه مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: بخشی از این نیروها از محل ورودی های جدید دانشگاه فرهنگیان و بخشی نیز از محل ورودی های آزمون های استخدامی تامین می شود.

 


وی در پایان به بیانیه ۱۶ ماده عفاف و حجاب که  از سوی وزارت آموزش‌وپرورش صادر شده اشاره کرد و گفت: اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان نیز به‌صورت ارشادی، تبیینی به مسئله عفاف‌وحجاب ورود کرده است.

کد خبر 1263993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha