بانوان کانونی فعال در حوزه حجاب و عفاف تجلیل شدند

از بانوان عضو کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان زنجان که حضوری پررنگ در برپایی نمایشگاه مد و لباس با رویکرد حجاب و عفاف در زنجان داشتند، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در سفر مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به شهرستان ابهر و سلطانیه از بانوان فعال در نمایشگاه مد و لباس زنجان تجلیل شد.

 

در این سفر مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با حضور در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ابهر و سلطانیه از بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد که در نمایشگاه مد و لباس که به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در زنجان دایر شده بود تقدیر کرد.

در این دیدارها محسن اسلامی بر ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد.

 

وی همچنین به برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: ستاد دهه کرامت در سال جاری به کانون های فرهنگی و هنری مساجد واگذار شده است و امید است تا با بهره گیری از ظرفیت کانون های مساجد برنامه های در شان حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاهچراغ(ع) در استان اجرا شود.

کد خبر 1264054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha