برگزاری ۸ کلان برنامه فرهنگی در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محقی از برگزاری ۸ کلان برنامه فرهنگی و مذهبی در استان در طول سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این برنامه ها از دهه کرامت آغاز می شود و تا پایان سال ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی -سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- امروز دوشنبه (۱۱ خرداد) در دومین جلسه قرارگاه ایده پردازی دهه کرامت کانون های مساجد استان اظهار کرد: بانوی تازه مسلمان شده کشور ژاپن "فاطمه هوشینو" همزمان با ۳۱ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد مهمان مردم استان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این بانوی مسلمان در شهرهای بیرجند و قاین پیش بینی شده است، افزود: ارتباط با جهان اسلام با برنامه ریزی قبلی انجام و در دستور کار قرار دارد.

 

سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی همچنین به اجرای ۸ کلان برنامه فرهنگی و مذهبی در سال جاری اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها از دهه کرامت شروع و تا پایان سال در مناسبت‌های مختلف از جمله روز جهانی مساجد، هفته دفاع مقدس، روز دانش‌آموز، دهه مقاومت و ... ادامه می یابد.

 

وی یادآور شد: به دنبال آرم نیستیم بلکه به دنبال آرمان هستیم و این مهم را با دعوت از نمایندگان مسلمان کشورهای جهان اسلام با تعامل و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی استان دنبال می کنیم.

 

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی به بیان نظرات و پیشنهادات خود درخصوص سفر این بانوی مسلمان به استان پرداختند و خواستار برگزاری یک جلسه محوری در منطقه مهرشهر بیرجند با حضور «فاطمه هوشینو» شدند.

اطلاع رسانی برنامه های این بانو در قالب تیزر و از طریق صدا و سیما و جراید، برگزاری جلسات با مخاطبان رده سنی مختلف «دانش آموزش، دانشجو و مادران» و برگزاری جشن محوری با حضور نوجوانان دختر با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و مدیریت بسیج حوزه خواهران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

کد خبر 1264055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha