صلوات خاصه امام رضا(ع) در مساجد استان زنجان طنین انداز می شود

به گفته اسلامی، همزمان با دهه کرامت، صلوات خاصه امام رضا(ع) هر شب راس ساعت ۲۰ از بلندگوهای مساجد استان زنجان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در جلسه مشترک با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه گفت: ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ مصادف با اول ذی القعده و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز دهه کرامت است و تا روز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه جشن های دهه کرامت به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد اجرا خواهد شد، گفت: برنامه های این دهه با هدف گرامیداشت ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و بازگویی نکته های متعالی و مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام و تبیین سیره عملی و علمی اهل بیت(ع)، تبیین اصل ولایتمداری و حفظ ارزش های دینی اسلامی و ترویج فرهنگ رضوی اجرا می شود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان از راه اندازی پویش های مختلف با موضوع دهه کرامت در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: طرح تلاوت نور در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و شب ولادت امام رضا(ع) و تقدیم ثواب این طرح به روح حضرات در کانون های مساجد اجرا می شود.

 

به گفته وی، اجرای طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه کرامت، برگزاری همایش دخنران مسجدی، اجرای پویش خدمت کریمانه و برگزاری مسابقات حدیث رضوی در مساجد از دیگر برنامه های دهه کرامت در مساجد خواهد بود.

 

اسلامی همچنین از حضور کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان و پرچم رضوی در استان زنجان خبر داد و گفت: همه ساله در دهه کرامت میزبان خادمان رضوی در قالب این کاروان هستیم.

 

کد خبر 1264058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha