دختران مدرسه اسلامی «ایلینوی» در عرصه ورزش افتخار آفرین شدند

تیم والیبال دختران در مدرسه اسلامی «ایلینوی» پس از پیروزی در فینال‌ منطقه‌ای برای اولین بار، این پیروزی تاریخی را جشن می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»،تیم والیبال دختران در مدرسه اسلامی «ایلینوی» پس از پیروزی در فینال‌ منطقه‌ای برای اولین بار، این پیروزی تاریخی را جشن می گیرند.

 

دختران کلاس هفتم و هشتم در آکادمی «ام سی سی» به تازگی به انجمن مدرسه ابتدایی ایلینوی و انجمن دبیرستان ایلینوی پیوستند تا در این مسابقات با هم رقابت کنند.

 

«حبیب کوادری»، سرپرست تیم والیبال آکادمی «ام سی سی» در این باره گفت: این اولین بار است که تیم والیبال مدرسه مسلمانان در ایالت ایلینوی به چنین پیروزی دست پیدا می‌کند.

 

«دالیا سرسور»، دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه اسلامی ایلینوی گفت: من واقعا هیجان‌زده هستم و افتخار می‌کنم، زیرا احساس می‌کنم به عنوان یک تیم آنقدر پیشرفت کرده‌ایم که فرصت داریم به عنوان یک مدرسه اسلامی به مسابقات منطقه‌ای برویم.

 

اعضای تیم مدرسه اسلامی ایلینوی با حجاب در این مسابقات حاضر شدند.

 

آنها گفتند که افتخار می‌کنند به نمایندگی از دین اسلام در این مسابقات شرکت کرده اند و به پیروزی دست یافته‌اند.

 

سرسور گفت:شاید در ابتدا این تفاوت برای تیم مقابل عجیب بود اما وقتی با هم بازی کردیم آنها نسبت به ما شناخت پیدا کردند.

 

«سلما احمد»، مدیر مدرسه اسلامی ایلینوی هم در باره گفت: ما از نحوه استقبال از تیم خود بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم و از این بابت خوشحال هستیم.

 

«جمیله عبدالجبار»، دانش‌آموز کلاس هفتم هم گفت: من بسیار افتخار می‌کنم که می توانیم در این بازی‌ها دین و فرهنگ خود را به دیگران معرفی کنیم.

کد خبر 1264080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha