شگفتی سفیر برزیل در عراق از تلاش آستان مقدس عباسی در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی+ عکس

سفیر برزیل در عراق پروژه‌های بهداشتی، صنعتی، آموزشی و خدماتی این آستان را ستود و گفت من افتخار می کنم به آستان مقدس عباسی مشرف شدم و از میزان پیشرفت و توسعه صنعتی این آستان برای ارتقای سطح اقتصادی عراق متعجب شدم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، «لوئیس سانتوس» سفیر برزیل در عراق در بازدید از آستان مقدس حضرت عباس(ع)، پروژه‌های این آستان در زمینه‌های بهداشتی، صنعتی،آموزشی و خدماتی را ستود.

 

سید مصطفی مرتضی آل ضیاء الدین، دبیرکل آستان مقدس حضرت عباس(ع)، گفت: سفیر برزیل به همراه رئیس اداره روابط عمومی و مدیر دفتر دبیرکل این آستان از پروژه‌های بهداشتی، آموزشی و صنعتی بازدید به عمل آورد تا نسبت به وضعیت این  پروژه‌ها اطلاع به دست آورد.

 

ضیاء الدین افزود: این بازدید شامل زیارت حرم اباالفضل العباس(ع) نیز بوده است. این سفیر تعجب و تحسین خود را از شهر کربلای معلی و فضای معنوی آن ابراز کرد. همچنین پروژه‌هایی که آستان مقدس حضرت عباس(ع) برنامه ریزی و اجرایی کرده است، ستود.

 

از سوی دیگر، سانتوس گفت: من افتخار می کنم به شهر مقدس کربلا سفر کرد. همچنین از میزان پیشرفت و توسعه صنایع و محصولات انجام شده توسط آستان مقدس حضرت عباس(ع) که به ارتقای سطح اقتصادی کمک می کند، متعجب شدم. این مسئله نشان دهنده یک چشم انداز درست در آینده برای  پیشرفت عراق و ملت آن در همه عرصه‌هاست.

 

وی افزود: از همکاری با آستان مقدس حضرت عباس(ع) خوشحالم و آرزوی ما این است که افق های این همکاری را در آینده با توافقاتی که می توان منعقد کرد، توسعه دهیم. توجه این آستان به مرحله پسا نفت مسئله شگفت انگیزی است و به این معنی است که به منابع دیگر همچون کشاورزی و صنعت توجه دارد که این مسئله تفکر موفقیت آمیزی است.

کد خبر 1264116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha