اهدای ۲۶ سری جهیزیه میان زوج های جوان به همت مرکز نیکوکاری آستان مطهر شاهچراغ(ع)

صحرائیان از نخستین مرحله اهدای جهیزیه مرکز نیکوکاری آستان مطهر شاهچراغ(ع) در سال جاری به ۲۶ زوج جوان تحت پوشش این مرکز خبر داد.

علیرضا صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر شاهچراغ(ع) در راستای اهداف خیرخواهانه خود و همچنین پیرو تاکیدات تولیت آستان مبنی بر ترویج ازدواج آسان، برنامه هایی را بدین منظور به اجرا در آورده است.

 

معاون آستان مطهر حرم شاهچراغ(ع) افزود: تهیه جهیزیه برای زوج های جوان زیر پوشش این نهاد از برنامه های مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم بوده که در نخستین مرحله در سال جاری 26 سری جهیزیه تهیه شده است.

 

وی بیان کرد: برای تهیه هر سری جهیزیه حدود 50 میلیون تومان هزینه شده که در مجموع برای تهیه 26 سری مبلغی حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

 

صحرائیان با اشاره به اینکه این بسته ها حاوی اقلام مورد نیاز خانواده ها است، عنوان کرد: این تعداد جهیزیه به همت خیران و نیکوکاران تهیه و به دست زوج های جوان رسیده است.

 

به گزارش شبستان، مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری آستان مقدس با هدف یاری رساندن به نیازمندان مجاور حرم مطهر، پس از پذیرش مددجویان با در نظر گرفتن شأن و منزلت و حفظ آبروی ایشان نسبت به  بررسی های کارشناسانه و دقیق مبادرت و بسته به نیازهای موجود و در حد توان، با کمک خیّرین، خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه می کند.

 

 نیکوکاران و خیّرین جهت حمایت از افراد کم برخوردار می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۶۹۹۳۲۸ نزد بانک ملت، به نام آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) واریز و تصویر فیش واریزی را در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۲۷۴۹۲۵۰۲ ارسال و همچنین جهت اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به صورت حضوری به دفتر مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر واقع در صحن احمدی، مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۳۶۴ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 1264147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha