آگاه سازی نسل امروز راه مقابله با تبلیغات مسموم دشمن است

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به تلاش دشمن برای گمراهی نسل جوان و نوجوان و رواج آسیب های اجتماعی، گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن آگاه سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(11اردیبهشت)، در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارداشت: نسل جوان و نوجوان امروز باید با این دستاوردها آشنا شوند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به فعالیت مسموم رسانه های غربی علیه نسل امروز، افزود: جوانان ما از پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور خبر ندارند، زیرا اخبار مسموم را از رسانه های بیگانه و دشمنان دریافت می‌کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردها و  پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل امروز بازگو و تبیین شود، افزود: در این راستا باید از ظرفیت های مختلف فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز در عرصه پزشکی پیشرفت‌های بزرگی داریم به صورتی که از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران مراجعه می‌کنند، ولی متاسفانه برخی جوانان آنچنان تحت تاثیر دشمنان هستند که چشمانشان را بر روی پیشرفت‌ها بسته‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: این جوانان فرزندان خودمان هستند و باید با آرامش و ملایمت آنها را امر به معروف و نهی از منکر کنیم  و تلاش شود نسل جوان و نوجوان در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن آگاه شوند.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در اجتماع متاثر از تبلیغات مسموم دشمنان است و راه مقابله آگاه سازی نسل جوان و نوجوان است.


 

 

کد خبر 1264157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha