حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان طلبه می پذیرد

مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان گفت: حوزه علمیه این شهرستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از میان علاقه مندان، طلبه می پذیرد.

حجت‌الاسلام مهدی تقوی- مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم (ره) شیروان- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: پذیرش از دانش آموزانِ پایه های هشتم، نهم، دهم و یازدهم متوسطه است و ثبت نام به صورت حضوری یا اینترنتی از طریق سایت www.hozehkh.com  انجام می شود و زمان ثبت نام تا پایان‌خردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش رایگان و اعطای دانشنامه علمی معتبر از مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، بهره مندی از اساتید توانمند حوزه، بهره مندی از کتابخانه تخصصی، برگزاری اردوی علمی - فرهنگی و خوابگاه رایگان و  بهره مندی از اساتید اخلاق و برنامه های تهذیبی و تربیتی از جمله مزایای تحصیل طلبه ها در این حوزه علمیه است.

 

حجت‌الاسلام تقوی عنوان کرد: مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان در سال 46 تأسیس شد و قدیمی‌ترین مدرسه علمیه استان بعد از مدرسه علمیه محمودیه فاروج محسوب می‌شود.

 

مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان با اشاره به سوابق و افتخارات این مدرسه علمیه، تصریح کرد: این مدرسه علمیه در دوران هشت سال دفاع مقدس 18 شهید طلبه و روحانی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و تاکنون ده‌ها شخصیت علمی و سیاسی از مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان تربیت شده‌اند.

 

مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان اکنون قریب به 130 طلبه و استاد دارد.

 

 

 

کد خبر 1264230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha