جایگاه نماز در ادارات تبیین شود

حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت جایگاه نماز در ادارات تأکید کرد و گفت: با بهره‌گیری از آثار معنوی نماز می‎توانیم نظام خود را در برابر آسیب‌ها و خطرات مصون بداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(12 اردیبهشت9، در شورای فرهنگی استانداری با محوریت اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان اظهارداشت: وضعیت اقامه نماز در ادارات و سازمان‌های دولتی نسبت به گذشته بهتر شده و فضا و امکانات لازم در اکثر ادارات برای اقامه نماز توسط انسان‌های علاقه‌مند فراهم شده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: اما در این راستا هنوز در سطح جامعه با رسیدن به نقطه مطلوب برای اقامه نماز فاصله داریم و اهمیت و جایگاه نماز در ادارات باید تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه نماز یکی از مهم‌ترین اموری است که ضرورت آن همیشه احساس می‎شده است، عنوان کرد: این ضرورت امروز بیش از گذشته است و با اقامه نماز و بهره‌گیری از آثار معنوی آن می‎توانیم نظام خود را در برابر آسیب‌ها و خطرات مصون بداریم.

 

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه انسان باید سعی کند تا لذت‌های معنوی را فهمیده و در این راستا اهتمام ارزنده‌ای را داشته باشد، گفت: اگر به این امر مهم دست یابیم و رابطه‌ای عاشقانه را با خداوند منان برقرار کنیم سبب خواهد شد تا به مراتب والا و ارزنده‌ای برسیم.

 

وی نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز را مهم‌ترین هدف شورای اقامه نماز دانست و گفت: با برگزاری این نشست‌ها در پی دست‌یابی به این هدف و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز هستیم.

 

کد خبر 1264286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha