نقش انکارناپذیر توان مهندسی و تولیدات داخلی در بازسازی اعتاب مقدسه|مازندرانی ها با قوت پای توسعه و بازسازی عتبات و عالیات هستند

عبادی با بیان اینکه مردم شریف مازندران با قوت پای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه هستند، گفت: مازندرانی ها سال گذشته یازده میلیارد تومان برای توسعه وبازسازی اعتاب مقدسه کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی عبادی- رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مازندران - امروز(۱۲اردیبهشت) در نشست باحجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، یکی از روحانیون سرشناس شهرستان ساری  ومدیر حوزه علمیه مصطفی خان ضمن گرامی داشت یادو نام شهیدان مظلوم آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و شهیداستاد مرتضی مطهری(ره) و دیگر بزرگان و علمای دین، اظهار کرد: مردم  مومن و ولایی مازندران در محبت و دلدادگی به ائمه اطهار (علیهم السلام) زبانزد هستند و برای بزرگداشت ولادت ها و سالروز شهادت امامان معصوم(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه ارادت مازندرانی ها که مطابق تاریخ زمینه ساز تشکیل اولین حکومت شیعی در ایران اسلامی بودند در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه در عراق نیز اقدامات مادی و معنوی بیشماری را در برگ برگ تاریخ جهان اسلام درج نمودند، افزود: به طور نمونه  بیش از هزار نفر نیروی متخصص برای انجام کار داوطلبانه در امر بازسازی عتبات و عالیات مشارکت داشتند.

 

عبادی اضافه کرد: همچنین مازندرانی ها سال گذشته یازده میلیارد تومان برای توسعه وبازسازی اعتاب مقدسه، که بخش زیادی از آن برابر نیت متبرعین محترم برای ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) هزینه شده، کمک کردند.

 


وی در ادامه سخنانش به نقش شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در امر مقدس بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه در عراق اشاره کرد و گفت: نقش استاد کاران ایرانی، بهره مندی از توان مهندسی و تولیدات داخلی در پروژه های عتبات عالیات نیز انکار ناپذیر است.


 

عبادی با بیان اینکه مازندرانی ها با قوت پای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه هستند، گفت: پروژه های توسعه و بازسازی عتبات و عالیات امسال نیز با مشارکت امت اسلام از اقصی نقاط عالم بویژه ایران اسلامی و مازندران اجرایی و عملیاتی خواهند شد.

 

حجت الاسلام سید احمد شفیعی-مدیر حوزه علمیه مصطفی خان ساری نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات مازندران و قدردانی از همت والای مردم استان برای ارائه کمک های مادی و معنوی به این ستاد، گفت: عمران وآبادانی حرم های مطهر یکی از باورهای دینی و مذهبی ما مسلمانان به ویژه پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) می باشد و  مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه کاری ارزشمند ودارای ثواب دنیوی و اخروی است.

 

 
وی  بیان کرد: حضرت امام حسین ( ع) حماسی ترین شاهنامه جهان است وخون او نشانه ای است هرگز کهنه نمی شود ماباید بی قرار امام حسین (ع) باشیم ودر این راستا در خدمت اهل بیت (علیهم السلام) ومجموعه ستاد خواهیم بود.

کد خبر 1264303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha