دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امروز، زندگی افراد در حسرت دیروز، اتلاف امروز و ترس از فردا قرار داده شده است گفت: دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام احسان الله محمدی_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز(سه شنبه، ۱۲ اردیبهشت) در همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم به تلاش های شبانه روزی برای جلوگیری از توطئه های دشمن اشاره و بیان کرد افزود: دشمن چادر، قرآن، نماز، دین، بسیج، انقلاب و... را دشمن می داند و برای مقابله با همه اینها دست به توطئه های فراوان می زند.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به اعتقاد و باور شهید مطهری که، انسان خواهان سعادت و کمال، راهی جز در مسیر مقدس اسلام و عمل کردن به دستورات آسمانی ندارد، تصریح کرد: خدا، اسلام و قرآن، سعادت دین و آخرت را در عمل به دستورات بیان کرده است و دشمن این را فهمیده است.

وی اضافه کرد: استاد شهید مطهری در عمل به دستورات الهی به منظور رسیدن به سعادت تمام عمر شریف خود را صرف اسلام شناسی و اجتهاد کرد.

حجت الاسلام محمدی افزود: شهید مطهری «تجربه از دیروز، استفاده از امروز و  امید به فردا» را سه نشانه خوشبختی می دانست در حالی که امروز، زندگی افراد در حسرت دیروز، اتلاف امروز و ترس از فردا قرار داده شده است.

وی به دغدغه های شهید سرفراز، شهید مطهری در حوزه سبک زندگی نیز اشاره و اظهار کرد: دشمن با تغییر سبک زندگی، نوع نگرش ما را تغییر داده است.

حجت الاسلام محمدی گفت: بسیاری از افراد که حاضر به بازی در زمین دشمن شده اند با دریافت هزینه این کار را کرده اند و این خود مصداق تغییر سبک زندگی است.

وی با تاکید به سبک زندگی دینی  و پایبندی به ازدواج تصریح کرد: قرآن کریم ازدواج را امر مقدّسی می‌داند و آن را با معیارهای تقوا، عقل، اخلاق نیک و همتایی در انتخاب همسر تشویق می کند.

کد خبر 1264309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha