کانون فرهنگی هنری مسجدی که با نام شهید مرتضی مطهری نام آوازه است

کانون شهید مرتضی مطهری واقع در مسجد رزکان نو واقع در فردیس یکی از کانون های فرهنگی هنری موفق مساجد استان البرز است که با ساختار مدیریتی بانوان فعالیت می کند.

خبرگزاری شبستان - البرز: هفته معلم یکی از ایام های مهم در تقویم ملی کشورمان است که آغاز آن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری است. توجه به مقام شامخ و عالی معلم از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

کانون شهید مرتضی مطهری واقع در مسجد رزکان نو واقع در فردیس یکی از کانون های فرهنگی هنری موفق مساجد استان البرز است که با ساختار مدیریتی بانوان فعالیت می کند. این کانون با رویکرد عملکردی خود در عرصه مطالعه، آموزش و کارآفرینی توانسته است در سطح منطقه به خوبی بدرخشد و دستاوردهای کلان فرهنگی داشته باشد.

 

مریم شورمیج در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کادرسازی و شبکه سازی فرهنگی در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو با الگوبرداری از معلم شهید مرتضی مطهری است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو افزود: مسجد جامع رزکان نو قریب یک دهه است از کانون شهید مطهری برخوردار شده و با رویکرد فرهنگی و هنری سعی در ارتقاء و احیاء مسجد دارد. 

 

 

به گفته وی، بهره مندی از گروه تئاتر مسجد با هدف نمایش هنری تبیینی مبتنی بر ارزش های دینی و الهی از جمله این برنامه ها است. همچنین اجرای طرح شنبه های با کتاب و غنی سازی کتابخانه مسجد جامع رزکان از برنامه های محوری این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید مطهری خاطرنشان کرد: در عرصه کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی نیز این کانون فرهنگی هنری مسجد برنامه هایی را مورد نظر دارد که در این خصوص نیز توانسته به خوبی ایفاء نقش کند.

 

 

 

جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید مطهری واقع در مسجد رزکان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بچه های مسجد از سرمایه های معنوی و مادی فرهنگی جامعه هستند که با درک موقعیت خود بهترین دستاوردها را در عرصه های فرهنگی به جای گذاشته اند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: فعالیت جهادی و دلسوزانه کانون شهید مطهری در عرصه های فرهنگی به ویژه تئاتر بچه های مسجد توانسته است تحولات موثری به همراه داشته باشد که یکی از آن ها تقویت انگاره های دینی و ایمانی است. 

 

 

کد خبر 1264324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha