مسئولان در رسیدگی و ارائه خدمات به جامعه کارگری چند گام رو به جلو بردارند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید عزم خود را جزم و در رسیدگی و ارائه خدمات بهتر به جامعه کارگری چند گام رو به جلو بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای تشکل‌های کارگری و دستگاه‌های تابعه وزارت کار در استان اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای بدون کار و تلاش پیشرفتی ندارد و قانون الهی بر این است که پیشرفت با کار و تلاش حاصل خواهد شد. 


 امام جمعه زاهدان افزود: هر کس در هر جبهه‌ای که باشد اگر کار خود را به درستی و همراه با تلاش و کوشش انجام دهد نتیجه کار خود را خواهد دید و اینگونه نیست که تنها جبهه ایمانی موفق باشد و اگر جبهه کفر هم تلاش کرده و کار خود را به خوبی انجام دهد نتیجه لازم را کسب کرده و موفق خواهد بود. 

 

آیت‌الله محامی بیان داشت: باید اهمیت کار و کارگری را دانسته و به اقتضائات آن عمل کنیم تا جامعه روی پیشرفت را به خود ببیند. 

 

وی ادامه داد: نامگذاری هفته‌ای تحت عنوان کار و کارگر نمادین و جهت جلب توجه است که نباید تنها به یک هفته اکتفا کنیم و باید در طول سال به کار و تلاش بپردازيم.  

 

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از کارها در طول سال اجرای عدالت است که طبق تعبیر امام علی(ع) اجرای آن در مقام حرف به راحتی است اما در مقام عمل سخت است . 

 

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: باید در این جهت مصادیق را تعیین کنیم مثلا میزان افزایش حقوق در مقایسه با میزان افزایش تورم چه مقدار تناسب دارد و باید در این جهت قصور و تقصیرها مشخص شود. 

 

وی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری ما در اجرای عدالت با وضعیت مطلوب فاصله داریم و مسئولان باید عزم خود را جزم و در رسیدگی و ارائه خدمات بهتر به جامعه کارگری چند گام رو به جلو بردارند . 

 

آیت‌الله محامی اضافه کرد: طبق گزارش‌های متعدد توسط مسئولان فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان آسیب دیده و جوانان در شمال و جنوب استان به دنبال درآمدهای کاذب بوده و حاضر به انجام کار در فعالیت‌ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی نیستند و سرمایه گذاران جهت پر کردن این خلا مجبور به استفاده از کارگران خارج استان و خارج از کشور هستند.  

 

 وی عنوان داشت: اقداماتی از جمله توزیع غذا و کمک‌های مالی از نظر تربیتی اثر سوء به دنبال دارد و به فرهنگ کار در استان ما آسیب وارد می‌کند و برای رفع چنین مشکلاتی باید اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا خانواده ها از دسترنج خود استفاده و وابسته به جایی نباشند

کد خبر 1264434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha