اعلام اسامی برندگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان" نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه (س)"

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برندگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه سلام الله علیها “ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد اقامه نماز، «حامد صالحی» مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برندگان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه سلام الله علیها “ خبر داد.

 

وی با اشاره به بیانیه ستاد اقامه نماز کشور در خصوص نتایج مسابقه سراسری کتابخوانی نماز با عنوان ” نماز در سیره و سخن حضرت فاطمه سلام الله علیها “ گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

 

صالحی در ادامه یادآور شد: این مسابقه معنوی از ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر آغاز و با یک مرحله تمدید تا ۳۱ فروردین سالجاری برگزار شد.

 

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: در این رویداد فرهنگی تعداد ۱۰۰۹۶ نفر مشارکت نموده که از این تعداد ۷۲۳۰ نفر واجد شرایط به مرحله قرعه کشی و انتخاب گردیدند.

 

وی در ادامه با اشاره به شیوه قرعه کشی از میان شرکت کنندگان، گفت: آیین قرعه کشی مسابقه به صورت مکانیزه با حضور معاونین فرهنگی و برنامه ریزی ، مدیر روابط عمومی، مدیر فرهنگی، مدیر عامل انتشارات و مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران روز سه شنبه ۱۲ اردیبشت ماه برگزار و ۱۸۰ نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه انتخاب شدند.

 

حامد صالحی اظهار کرد: به هر یک از برگزیدگان کارت هدیه به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال (معادل سیصد هزار تومان) تقدیم خواهد شد.

 

وی با اشاره به نحوه دریافت هدایاتوسط برندگان گفت: برگزیدگان می بایست با ستاد های اقامه نماز نحوه محل سکونت خود تماس گرفته و از نحوه دریافت هدیه خود مطلع شوند.

 

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی، ستادهای اقامه نماز استان ها و اصحاب رسانه در برگزاری این مسابقه معنوی گفت: استان های قم ، خراسان جنوبی ، بوشهر ، ایلام و آذربایجان شرقی بیشترین میزان شرکت کننده را به خود اختصاص داده بودند.

 

 

کد خبر 1264445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha