۳۰۰ یتیم گلستانی به آرزوی خود رسیدند

بابایی گفت: با مشارکت دستگاه های اجرایی گلستان، آرزوی بیش از ۳۰۰ آرزوی فرزند ایتام و محسنین کمیته امداد استان برآورده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی امروز (چهارشنبه 13 اردیبهشت) در مراسم پویش وصال آرزوها گفت: پویش وصال آرزوها به منظور برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر برای نخستین بار در استان اجرا شد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: دست‌نوشته آرزوهای ایتام همزمان با ماه مبارک رمضان امسال برای دستگاه های اجرایی استان ارسال شد که با همت این افراد و در مراسمی معنوی اقلام درخواستی تهیه و به فرزندان معنوی اهدا شد.

 

وی ادامه داد: در پویش وصال آرزوها، به منظور برآوردن آرزوهای ایتام دستگاه های اجرایی گلستان با مشارکت کارکنان خود، دست به دست هم دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ این کودکان برآورده شود.

 

بابایی گفت: در جشن وصال آرزوها از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی استان، آرزوی بیش از ۳۰۰ ایتام و محسنین برآورده و هدایای آنان تقدیم شد.

 

وی اظهارداشت: هدایای اهدایی به ایتام گلستانی شامل؛ دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک، انواع لوازم خانگی همچون یخچال، پنکه، جاروبرقی، لباسشویی بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان از ثبت نام بیش از 8 هزار و 500 حامی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال باهدف حمایت از فرزندان ایتام و محسنین پویش احسان و اکرام دانش آموزی با مشارکت آموزش و پرورش استان راه اندازی شد.

 

وی گفت: تاکنون بیش از دو هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان دراین طرح مشارکت کرده اند.

 

بابایی افزود: مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان و دفاتر کمیته امداد امام (ره) شهرهای استان و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در پویش وصال آرزوها ثبت‌نام و مشارکت کنند.

 

کد خبر 1264530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha