۵۰ درصد سود فعالیت های مسجد مسلم ابن عقیل(ع) صرف امور خیریه می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: سه درصد از کل درآمد این مسجد به نیت سلامتی امام زمان(عج) صرف امور نیازمندان می شود و ۵۰ درصد از سود حاصل از فعالیت های اقتصادی هم صرف امور خیریه می شود.

محمد محمدزاده قانعی- مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همه ما در این امر خیر می توانیم شریک باشیم حتی با مبلغی کم، خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6104337794417566 مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل واریز کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: چشمان زیادی در انتظار کمک و یاری خیرین هستند و باید با کمک هم یک کار گروهی خوب انجام دهیم و کسانی‌که که تمایل دارند مشارکت داشته باشند مبالغ خود را به شماره کارت مزبور واریز کنند.

 

محمدزاده قانعی از ایجاد فروشگاه جدید برای مسجد خبر داد و عنوان کرد: این فروشگاه با رویکرد خرید تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و محصولات و تولیدات محلی شیروان به همشهریان خدمات ارائه می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان، سفره های افطاری ساده در مسجد، پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، نصب و بهره برداری از چمن مصنوعی مدرسه ابتدایی خوشقامت و راهنمایی امیر کبیر، خرید لوازم خانگی مورد نیاز چند خانواده، اجاق گاز و یخچال دست دوم و برگزاری شب‌های قدر و پذیرایی مومنین را از جمله اقدامات صورت گرفته این مسجد در سال جاری برشمرد.

 

کد خبر 1264547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha