مبارزه جدی با فساد در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد

حجت الاسلام مصدق با بیان اینکه موارد فسادزا شناسایی شده است، گفت: مبارزه جدی با فساد در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق روز امروز در مراسم  معارفه رئیس کل جدید دادگستری لرستان، اظهار داشت: شناسایی و مبارزه با فساد از برنامه های مهم قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه ۲۱۰ بسته فسادزا در خارج از دادگستری ها شناسایی شده است، افزود: برخورد جدی با فساد در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد.

مصدق با اشارهب ه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد، افزود: در راستای عمل به منویات رهبری قرارگاه عملیاتی مبارزه با فساد تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد:همچنین برنامه های قوه قضائیه با برنامه ریزی های علمی در حال اجرا است و مسولان این قوه نیز بین مردم حاضر می شوند و موانع و مشکلات را بررسی می کنند.

معاون اول قوه قضائیه تحقق عدالت را مهم ترین رویکرد قوه قضائیه خواند و بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم از قوه قضائیه  از اولویت های کاری این قوه است.

حجت الاسلام مصدق  با اشاره به وضعیت دادگستری لرستان، افزود: همدلی و تلاش برای خدمت به مردم از شاخص های فعالیت دادگستری لرستان است.

گفتنی است، با حکمی از جانب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری به عنوان رئیس کل دادگستری و رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان لرستان منصوب کرد.

در این مراسم از زحمات محمد رزم ریاست سابق دادگستری کل لرستان تجلیل شد.

کد خبر 1264573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha