اولویت خانه ملت حل مسائل مختلف مردم است

احدیان گفت: مجلس شورای اسلامی متمرکز بر حل مشکلات مردم بوده و اولویت خانه ملت حل مسائل مختلف مردم در تمام زمینه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محمدسعید احدیان،دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، دیروز عصر در جمع خبرنگاران که در سالن خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی تشکیل شد، گفت: مجلس شورای اسلامی متمرکز بر حل مشکلات مردم بوده و اولویت خانه ملت حل مسائل مختلف مردم در تمام زمینه ها است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر حل مسائل و مشکلات مردمی تاکید کرده‌اند و سه قوا باید براساس آن عمل کنند.

احدیان ادامه داد: در این راستا باید تلاش شود تا با همدلی و هم‌افزایی، بیشترین تلاش را برای حل مسائل مردم انجام داد.

دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در یک چهارچوب، وظایف و اختیاراتی دارد و در کنار آن باید در حوزه‌های مختلف ریل‌گذاری کرده است.

وی افزود: قوانین بر جای مانده از جمله اقدامات مجلس شورای اسلامی بوده است همچون قانون مالیات بر سوداگری و دلالی، قانون مربوط به پایانه‌های فروش، قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر درآمد، قانون بانکداری بوده است.

احدیان ادامه داد: همچنین متاسفانه قانون صدور مجوزهای کسب و کار وجود ندارد و در صورت تصویب و اجرایی شدن این قانون، کسب و کار سرعت داده می‌شود.

وی گفت: همچنین قانون مربوط به مالکیت صنعتی، قانون جهش تولید دانش‌بنیان، قانون ساماندهی صنعت خودرو، قانون حمایت از صنایع پایین دستی، قانون مربوط به امنیت غذایی، قانون مانع‌زدایی از صنعت برق و همچنین قانون اصلاح قاچاق کالا و ارز در مجلس شورای اسلامی از جمله قوانینی است که در مجلس انجام شده یا خواهد شد.

کد خبر 1264588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha