همدلی و همکاری مردم سبب درخشش لرستان در جنگ تمام عیار دشمن شد

زیویار، با اشاره به حوادث اخیر و توطئه های دشمن، گفت: با وجود همه مشکلات همدلی و همکاری مردم سبب شد تا لرستان در این حوادث اخیر کارنامه درخشانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(14اردیبهشت)، در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری لرستان اظهارداشت: مبنای اصلی جلسه در رابطه با مسئولیت سنگین و خطیر قضاوت است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در این دوره و در راس سران سه قوه بیشترین اشتراک وجود دارد، افزود: این فرصت شاید تکرار نشدنی و غیرقابل وصف نسبت به ادوار گذشته است.

 

وی عنوان کرد: شاید این دوره از دوره‌های سخت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفع فتنه و جنگ ترکیبی و همچنین در مسائل مختلف است.

 

زیویار با بیان اینکه در حوادث اخیر و جنگ تمام عیار دشمن، کارنامه خوبی در استان قابل ارائه است، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و صرف‌نظر از همه مسئولیت‌ها در حوزه‌های مختلف، همراهی و همدلی دیده می‌شود.

 

وی در پایان یادآور شد: در یک سال و نیم گذشته همکاری و همدلی بسیاری بین مجموعه مدیریتی و قضایی لرستان وجود داشته است که نتیجه این مهم را حداقل می‌توان در امنیت حاکم بر فضای استان مشاهده کرد.

کد خبر 1264590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha