اجرای طرح ملی   مساجد به پایگاه قرآنی در سیستان و بلوچستان

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در نشست با معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: طرح ملی مساجد به پایگاه قرآنی در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از زاهدان،  حجت الاسلام مهدی پودینه مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در نشست با حجت الاسلام مصطفی جهانشاهی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: امروزه کانون های فرهنگی و هنری پیشگام در امر ترویج و بسط فعالیت های قرآنی در مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری در لبیک به ندای رهبری  طرح  تاسیس و راه اندازی پایگاه قرآنی را در مساجد دنبال می کند که در سیستان وبلوچستان به تناسب دستورالعمل آن به کانون ها نسبت به  داشتن پایگاه قرآنی فراخوان داده شد که در حاضر ۴۵۴ کانون فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کرده اند و این کانون ها تاپایان اردیبشهت فرصت دارند نمونه ای از تلاوت مجلسی قرآن کریم در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

پودینه خواهان همکاری دستگاه های فرهنگی سیستان وبلوچستان با کانون ها برای اجرای طرح ملی مساجد به پایگاه قرآنی شد و گفت: دستگاه های فرهنگی یاریگر ستاد کانون فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در امر اجرای طرح مساجد به پایگاه قرآنی باشند.

 

وی در خاتمه به کانون های فرهنگی و هنری توصیه کردن که برای اجرای طرح پایگاه قرآنی با امام جماعت مسجد و هیئت امنا هماهنگی لازم را داشته باشند، افزود:  کانون های که مجری طرح پایگاه قرآنی هستند با اجرای این طرح مورد حمایت قرار می گیرند.

 

کد خبر 1264594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha