پایین بودن درآمد سرانه بزرگترین چالش گلستان است

آیت الله نورمفیدی بزرگترین چالش استان را پایین بودن درآمد سرانه گلستان بیان کرد و گفت: این درآمد در حال حاضر نصف میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (پنجشنبه 14 اردیبهشت) در چهارمین جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: اقدامات مجموعه دولت سیزدهم در گلستان ارزشمند است و طرح گردشگری آشوراده می تواند کلید توسعه استان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: حل مسئله پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال نمونه همدلی برای رفع مشکلات استان است و رضای خدا را نیز در پی دارد.

 

وی از استاندار گلستان تشکر کرد که ۴۰ چالش استان را احصا کرده و در مسیر رفع آن تمام تلاش خود را انجام می دهد.

 

آیت الله نورمفیدی، بزرگترین چالش استان را پایین بودن درآمد سرانه گلستان بیان کرد و گفت: این درآمد در حال حاضر نصف میانگین کشوری است و مدیریت اجرایی استان تلاش می کند در افق ۱۴۰۴ درآمد سرانه استان را به میانگین کشور برسد.

 

وی با بیان اینکه همراهی همه نهادها در زمینه رشد تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب ضروری است، افزود: در هر زمان در کنار هم قرار گرفتیم این مشکلات بزرگ نیز حل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه با تبریک هفته معلم، گفت: استاد شهید مطهری به معنای واقعی کلمه معلم بودند و بنده در محضر ایشان شاگردی کردم و کتاب های ایشان امروز نیز روشنگر است.

 

 

 

کد خبر 1264601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha