عدم توجه به معیشت مردم، در امنیت خدشه وارد می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: اگر وضع مردم از لحاظ معیشت تامین نشود دشمن سواستفاده می‌کند و امنیت را بر هم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: اگر همه ما ادراک مشترکی نسبت به مسائلی پیدا کنیم کارها جلو خواهد رفت بنابراین باید نگاهها و راه‌حل‌ها را به هم نزدیک کرد.

وی با اشاره به اینکه باید کردستان پیشرفت کند و جلو برود، افزود: اختلاف نظر نسبت به راه‌حل‌ها دلیل به عدم پیشبرد اهداف است.

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: در شورای اداری و جلسات دیگر مسائلی استان را باید مطرح و بررسی کرد و ظرفیت‌های مادی و نیروی انسانی را روی کار آورد تا مسائل رفع شوند.

محسنی اژه‌ای بومی بودن استاندار، معاونین وی و فرمانداران را ظرفیتی برای رصد درست مسائل استان دانست و خاطر نشان کرد: امنیت و سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی ارتباطی پیچیده و در هم تنیده دارد.

وی تصریح کرد: اگر وضع مردم از لحاظ معیشت تامین نشود دشمن سواستفاده می‌کند و امنیت را بر هم خواهد زد بنابراین مسئله اصلی ما اقتصاد و معیشت مردم است که بر امنیت ما سایه می‌اندازد.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: باید برای رفع معیشت مردم، رشد تولید و مسئله اقتصادی با کار کارشناسی توجه ویژه کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: تا جایی که امکان دارد اختیارات خود را برای حل مشکلات مردم به رئیس کل دادگستری کردستان تفویض می‌کنم.

وی اذعان کرد: امام فرموده نباید به حاشیه‌ها بپردازیم و در اختلاف نظرها نباید اجازه دهیم حاشیه‌ها مارا به خود مشغول و از خدمت به مردم باز دارد.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: هر قول و وعده‌ای که به مردم می‌دهیم باید انجام شدنی باشد و به عمل انجام مصمم باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: نقص‌‌ها، ضعف‌های استان را بررسی کرده‌ایم و در حد توان امشب آن را مصوب خواهیم کرد و به هر مقدار که ممکن باشد آن را رفع خواهیم کرد.

کد خبر 1264661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha