مطالبات گروه های جهادی مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه مطالبات گروه های جهادی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: گروه های جهادی خدمات قابل توجهی را به محرومین ارائه می دهند که شایسته تقدیر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۵ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت، گفت: بسیج سازندگی با بسیج کردن آحاد مردم در قالب گروه های جهادی خوش درخشیده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مطالبات گروه های جهادی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، افزود: گروه های جهادی خدمات قابل توجهی را به محرومین ارائه می دهند که شایسته تقدیر هستند.

 

امام جمعه شهرکرد نماز جمعه را پیوند دهنده بین مردم و مسئولان خواند و اظهار کرد: مدیران استان برای پاسخگویی بهتر به مردم هر هفته در محل برگزاری نماز جمعه میز خدمت برگزار می کنند که مردم می توانند مشکلات خود را بیان کنند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید ظرفیت شنیدن نقدها را داشته باشیم، تصریح کرد: مدیران باید با شنیدن مطالبات به حق مردم برای پاسخگویی و حل آنان تلاش کنند تا خدمات نظام برای مردم نمود داشته باشد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه ای در منطقه و محور مقاومت است، خاطرنشان کرد: سفر اخیر ریاست جمهوری به سوریه بازتاب جهانی داشته که باید با ارائه خدمات بیشتر به مردم شیرینی اینگونه اخبار بیشتر گردد.

 

 

کد خبر 1264726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha