نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام احمدی گفت: نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حجت الاسلام احمدی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین- بیان کرد: با همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بنیاد عفاف و حجاب استان، نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب و البسه ایرانی و اسلامی  در محل نمایشگاه های بین المللی استان در دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین افزود: سعی ستاد بر این است که تمام دستگاه های استان که ظرفیت همراهی این رویداد بزرگ را دارند در برپایی این نمایشگاه تعامل داشته باشند.

 

در ادامه دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: برای اجرای هرچه بهتر این نمایشگاه ایده های اجرایی و عملیاتی مانند هماهنگی با هیئات مذهبی برای برگزاری مراسم عزاداری در نمایشگاه، ایجاد غرفه  کودکان برای راحتی بیشتر خانواده ها، جمع آوری دستاورد های علمی در حوزه عفاف و حجاب، آتلیه عکس یادگاری در بخش های جانبی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

 

همایونلو خاطر نشان کرد: همچنین باید از ظرفیت جامعه علمی حوزه ها و دانشگاه ها برای جمع آوری دستاورد های علمی ایشان و همچنین از ظرفیت شهرداری، بسیج و سپاه و صدا و سیما برای معرفی این رویداد به عموم مردم استفاده شود.

کد خبر 1264769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha