علما و روحانیون شیعه و سنی پاسخگوی شبهات جامعه باشند

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه قرآن، راهنمایی برای سعادت بشری است، گفت: علما و روحانیت شیعه و سنی باید خود را برای پاسخگویی به شبهاتی که هر روز در جامعه به وجود می‌آید، آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از مدرسین برتر مدارس علمیه اهل سنت این استان اظهارکرد: علما و روحانیت میراث‌دار، شخصیت‌های بزرگی هستند و لازم است در مساجد و حوزه‌های علمیه به گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که هر روز افراد بیشتری را به دین جذب کنیم.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: علما جانشین انبیا و اولیای الهی هستند و مسئولیت سنگینی را برای هدایت انسان‌ها و تبلیغ دین در جامعه برعهده دارند.

 

وی با بیان اینکه قرآن، راهنمایی برای سعادت بشری است، افزود: علما و روحانیت شیعه و سنی باید خود را برای پاسخگویی به شبهاتی که هر روز در جامعه به وجود می‌آید، آماده کنند.

 

حجت‌الاسلام دیلم بیان کرد: مدرسان مدارس و حوزه‌های علمیه در تربیت فکری، اعتقادی، اخلاقی و تهذیبی طلاب نقش زیادی دارند. بنابراین لازم است تا ما ارزیابی مستمری از فعالیت مدارس علمیه و مدرسان آن داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف گفت: باید تلاش کنیم تا مدارس علنیه ما به سطح مطلوب برسند و تحولی بزرگ را در این حوزه‌ها ایجاد کنیم.

 

کد خبر 1264787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha