گلایه امام‌جمعه درمیان از اختصاص قطره چکانی اعتبارات به حوزه فرهنگ

امام جمعه درمیان با گلایه از تعدد دستگاه‌های حوزه فرهنگ و همچنین اختصاص قطره چکانی اعتبارات و یا عدم تخصیص بودجه به برنامه های حوزه فرهنگ گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مصیب خزاعی- امام جمعه شهر درمیان- صبح امروز شنبه (۱۶ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ متولیان زیادی از جمله فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، اوقاف، امور مساجد و ... دارد، افزود: برخی از ادارات ما موازی می‌کنند و می‌توان گفت که در حوزه فرهنگ، اعتبار و بودجه‌ای در اختیار امام جمعه وجود ندارد.

 

وی با تاکید براینکه اصل فرهنگ ما قرآن است و اصلی ترین کار فرهنگی باید انجام فعالیت‌های قرآنی باشد، گفت: اگر فرهنگ انقلابی ما دچار خدشه شد سپاه باید به وسط میدان بیاید.
 
 
امام جمعه درمیان با اشاره به اینکه اقتصاد فرهنگ باید درست شود که فرهنگ اقتصادی ما درست شود، خواستار درست شدن صوت در مراسمات راهپیمایی شد و افزود: همه نهادهای عمومی خود را در بحث فرهنگ دخیل بدانند.
 
 
وی از گرانی مرغ در استان گلایه کرد و بر حضور مسئولان بین مردم،‌خیابان ها و بازارها تاکید کرد.
 
 
حجت الإسلام غلامرضا مرتضایی نیا امام جمعه سرایان هم با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری و آرایشگران زنان هیچ معضلی در شهرستان سرایان وجود ندارد، افزود: پیوست فرهنگی در تمام پروژه‌ها باید لحاظ شود.
 
 
 
حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان هم با اشاره به وجود ۲۰۰ روستا در این شهرستان گفت: متاسفانه تنها ۱۰ نقطه روستایی این شهرستان دارای روحانی ساکن هستند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
کد خبر 1264799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha