تعمیر و بازسازی ۳۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شیروان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: سال گذشته، ۳۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با ۴۲ میلیارد ریال اعتبار تعمیر و بازسازی شد.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در سطح شهر و روستا تعمیر و بازسازی شد که برخی ها بر اثر قدیمی بودن و حوادث طبیعی و بارش های سیل آسا نیاز به بازسازی فوری داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست های متقاضیان و دغدغه آنان در حوزه مسکن، کارشناسان این نها با بازدیدهای صورت گرفته براساس نوبت و شرایط اولویت از طریق پرداخت وام تعمیر و بازسازی نسبت به رفع مشکل آنان اقدام لازم را انجام دادند.

 

نورمحمدیان عنوان کرد: همچنین در این مدت، دو باب مسکن به ارزش ریالی، پنج میلیارد ریال خریداری و 285 واحد مسکونی به ارزش 380 میلیارد ریال تکمیل و احداث شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: این نهاد ساخت و تامین مسکن را به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه های مددجویان تحت پوشش خود در اولویت اصلی می داند تا بتوان جهش خوبی برای منازل مسکن معلولان داشته باشیم.

 

نورمحمدیان با بیان اینکه یکی از راهبردهای محوری کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان کمک به تأمین مسکن آنهاست، اضافه کرد: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و همچنین هم‌افزایی امکانات، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و بنیاد مسکن به امضا رسیده است.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

کد خبر 1264810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha