مبارزه با فساد در دولت سیزدهم به صورت جدی در حال انجام است

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد در دولت سیزدهم به صورت جدی در حال انجام است، گفت: قانون سوت زنی بسیار می تواند در این زمینه کمک کند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با فساد گفت: فساد ممکن است در کشور وجود داشته باشد اما مبارزه با فساد به صورت جدی در دولت سیزدهم در حال انجام است، قوانین و مقرراتی که لازم بوده در حال تدوین است. قانون سوت زنی بسیار می تواند در این زمینه کمک کند.

 

 

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدیران پاکدست و سالم می توانند در بحث مبارزه با فساد کمک کنند. خود مردم هم می توانند در این مسیر به حاکمیت کمک کنند. امیدواریم به زودی قانون سوت زنی و حمایت از افشاکنندگان فساد قطعی و عملی شود چرا که این قانون می تواند در این زمینه بسیار کمک کند.

 

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهادهای نظارتی مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در این زمینه فعالیت می کنند اما ممکن است برخی از فسادها خارج از این موضوعات اتفاق بیفتد. برخی اوقات قانون به گونه ای که باید شفاف باشد، نیست و برداشت های متفاوت از آن می شود و نیاز است که برخی از قوانین اصلاح شود البته در برخی از جاها اختیارات به برخی از افراد داده شده است که نظارت های دقیقی بر روی آن انجام نمی شود مثلا برخی از روسا اختیارات کمی دارند که نظارت های دقیق تری را می طلبد.

 

 

 

کد خبر 1264818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha