سرمایه گذاری هزار میلیاردتومانی مخابرات ایران برای توسعه فیبر نوری در مازندران

سلطانی ازاجرای طرح توسعه فیبر نوری«نجما» باسرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی مخابرات ایران در مازندران خبر داد وگفت: ۱۳۰طرح در راستای تحقق این پروژه افتتاح شد تا شاهد رضایتمندی مردم و صاحبان صنایع و مشاغل از سرعت بالا و پهنای باند مطمن و پایدار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مجید سلطانی-مدیرعامل مخابرات کشور- امروز( ۱۶اردیبهشت) در همایش توسعه فیبر نوری مخابرات با عنوان «نجما» که با حضور سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با بیان اینکه طرح استان مازندران بهمن ماه سال گذشته ابلاغ شد، اظهار کرد: در مدت سه ماه با کار جهادی استاندار و زیر مجموعه ایشان در این خطه از شمال کشور شاهد تحقق این طرح ابلاغی هستیم.

 

وی با بیان اینکه در این طرح یک پروژه سه ساله است بالغ برهزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان خواهیم داشت، افزود:‌در راستای این طرح بالغ بر هزار کیلومتر در مناطق شهری و در لایه دسترسی فیبر نوری را توسعه خواهیم داد و پهنای باند با سرعت بالا را به منازل،‌ادارات و مراکز تجاری برسانیم.

 

سلطانی با بیان اینکه حدود ۶۱۳طرح در این پروژه برای اجرا آماده و طراحی شد، گفت: ۱۳۰طرح امروز در مازندران با دست مبارک استاندار مازندران افتتاح شد تا شاهد رضایتمندی مشترکین(مردم و صاحبان صنایع و کارخانجات) از سرعت بالا و پهنای باند خوب، مطمن، پایدار و مداوم باشیم.

 

وی با بیان اینکه طرح های ۲۵استان کشور مصوب و ابلاغ شد،‌افزود: نکته اصلی و توسعه پروژه به همکاری استان ها بستگی دارد.

 

سلطانی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران با تمام توان به سمت تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های فیبرنوری در حال حرکت است، اظهار امیدواری کرد با همراهی دولت در ارائه خدمات به مردم شاهد توفیقاتی باشیم.

 

وی با بیان اینکه موضوع تعرفه تلفن ها، سیاستگذاری اش دست شرکت ها نیست، گفت: سیاستگذاری تنظیم مقررات دارد و براساس درآمد ها و هزینه ها این تعرفه ها تغییر خواهد یافت.

کد خبر 1264850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha