رتبه نخست بخش «آوایی» جشنواره قرآنی پیام نور کشور به دانشجوی آران و بیدگلی رسید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از کسب رتبه نخست دانشجوی مداح آران و بیدگلی در رشته دعاخوانی بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نفرات برتر بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری دانشگاه پیام نور در سالن علامه جعفری تبریز تجلیل شدند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این جشنواره، «عباد صالحی بیدگلی» دانشجوی مداح آران و بیدگلی از دانشگاه پیام نور کاشان، رتبه نخست رشته «دعاخوانی» در بخش آوایی را به خود اختصاص داد.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: این مداح آران و بیدگلی متولد ۱۳۶۳، هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد رشته تاریخ تشیع دانشگاه پیام نور کاشان تحصیل می کند و دو دوره رتبه نخست مسابقات استانی دانشجویی و دو دوره رتبه دوم مسابقات مداحی هیئت رزمندگان اسلام کشور را در کارنامه خود دارد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: عباد صالحی همچنین افتخار خادمیاری رضوی را دارد و عضو ستاد مرکزی دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل و مسئول کانون رضوی ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل است.

 

بیست و ششمین جشنواره کشوری قران و عترت دانشگاه پیام نور با حضور بیش از ۶ هزار دانشجو در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی،‌ هنری، ‌ادبی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نوآوری قرآنی و فناوری در ۴۰ رشته برگزار شده است.

 

هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی چهره‌های قرآنی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور، گسترش فرهنگ قرآنی، ترویج و نهادینه‌سازی باورها و رفتارهای قرآنی در بین جامعه دانشگاهی، شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی، ایجاد نشاط و امید قرآنی و نوآوری‌های قرآنی در حوزه نرم‌افزارها عنوان شده است.

 

کد خبر 1264950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha