آموزش های هلال احمر در مناطق شهری رونق گیرد

علیزاده با بیان اینکه هلال احمر، بزرگترین شبکه بشردوستانه غیر سیاسی است، گفت: باتوجه به اینکه اکثر جمعیت در شهر بشرویه هستند باید آموزش ها در سطح شهر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علی زاده-فرماندار شهرستان بشرویه-امروز (۱۷ اردیبهشت) در دیدار با اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: هلال احمر، بزرگترین شبکه بشردوستانه غیر سیاسی است که در کشور ما هم بعد از انقلاب اسلامی با تحولاتی که در جمعیت هلال احمر رخ داد در عرصه های ملی و بین المللی خدمات چشمگیری را انجام داده و خوش درخشیده است.

 

علی زاده در ادامه بیان کرد: یکی از ملاک های بشردوستانه ای که در دنیا مدنظر است و ایران اسلامی نیز به خوبی خود را نشان داده اقدامات هلال احمر است.

 

وی با اشاره به اینکه در دو بحران زلزله و انرژی، هلال احمر بشرویه به خوبی کمک کردند، ادامه داد: در ایام نوروز نیز آمادگی و حضور پررنگ اعضای جمعیت هلال احمر را در سطح جاده ها داشتیم و در بحث زلزله حجم با توجه به درخواست ها و انتظارات بالا و محدودیت هایی که از نظر سازمانی وجود داشت نیازمند مدیریت صحیح بودیم که خوشبختانه این بحران به خوبی مدیریت شد.

 

فرماندار بشرویه گفت: نهادینه کردن خدماتی که هلال احمر باید انجام دهد و آمادگی حداقلی مردم در بروز حوادث باید توسط اعضای جمعیت هلال احمر صورت گیرد و این اعضا روز به روز افزایش پیدا کنند.

 

وی‌ افزود: خانه های هلال در سطح روستاها و آموزش خدمات هلال احمر به دانش آموزان اقدام بسیار مناسبی است که مشکلات را در هنگام بروز حوادث کاهش می دهد.

 

فرماندار بشرویه بیان داشت: باتوجه به اینکه اکثر جمعیت در شهر بشرویه هستند باید آموزش ها در سطح شهر افزایش پیدا کند.

 

وی در پایان گفت: جمعیت هلال احمر ایران در زلزله های ترکیه و سوریه خدمات خوب و صادقانه ای ارائه کرد که در اذهان کشورها باقی خواهد ماند.

کد خبر 1264983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha