برنامه های هنری برای پاسخ به شبهات در حوزه عفاف و حجاب تولید می شود

طاهری گفت: تعامل با شهرداری، صداو سیما و حوزه هنری صورت گرفته و هماهنگی شده تولیدات هنری در پاسخ به شبهات حوزه عفاف و حجاب داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمدحسین طاهری- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین- در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: در حوزه عفاف و حجاب چند کار زیرساختی داریم که یک مورد کارگروه فضاسازی محیطی هنر و رسانه است که برای این منظور تعامل با شهرداری، صداو سیما و حوزه هنری صورت گرفته و هماهنگی شده تولیدات هنری در پاسخ به شبهات حوزه عفاف و حجاب داشته باشیم.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: برای این منظور از نویسندگان و نمایشنامه نویسان دعوت کردیم تا بتوانیم کارهای رسانه ای درست داشته و بتوانیم پیام غیرمستقیم به مخاطب منتقل کنیم.

 

وی عنوان کرد: اقدام دیگر ما در حوزه انجمن مد و لباس بود که استان ظرفیت ویژه ای در این حوزه دارد که از این ظرفیت بی بهره بودیم و انجمن مد و لباس برای اولین بار راه اندازی شد و جلساتی با این افراد داشتیم و نظام مسائل در حوزه لباس را احصاء کردیم.

 

طاهری اظهار کرد: اقدام دیگر کارگروه مد و لباس بود که ۲ جلسه این کارگروه برگزار شد و به اذعان مدیران دستگاه ها، اقدام خوبی بوده و طراحی خوبی هم انجام دادیم تا فروشگاه هایی بتوانند د اقلام و لباس های عفیفانه و خوب را توزیع کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: از مسائل جدی مردم عدم دسترسی به لباس های خوب و عفیفانه است که زیرساخت و تعامل با مجموعه شهرداری شده و با برندهای خوب کشوری هم صحبت کردیم و ان شاالله ۳۱ خرداد ماه نمایشگاه مد و لباس با حضور ۵۰ برند کشوری برگزار می شود.

کد خبر 1264992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha